All is well - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Sandra Martens - WaarBenJij.nu All is well - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Sandra Martens - WaarBenJij.nu

All is well

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Juli 2015 | Zambia, Livingstone

Hoi allemaal,

Ik had er natuurlijk niet over nagedacht, voordat ik aan deze trip begon, dat ik geen laptop bij heb en reisverslagen typen wordt dan wel lastig. Dus even een korte samenvatting:

Het gaat goed, we zijn de afgelopen week in Zambia geweest en het was heerlijk voor mij om thuis te zijn! We hebben een heel kort nachtje in lusakabgehad, een lange busreis naar het noorden en een paar dagen in Kasanka! Heerlijk was het om daar weer te zijn. Een heleboel vrienden weer gezien en dat was natuurlijk een groot feest! Na emotioneel afscheid zijn we daarna weer terug naar Lusaka gegaan en de dag erna naar livingstone om de Victoria falls te bekijken. Dat was vandaag. en daarna hebben we lekker een drankje gedronken terwijl we uitkeken op de zambezi river met de ondergaande zon op de achtergrond. En het grappige was, vandaag is het 16 juli 2015 (ja duh, goed hoor san, je bent nog op de hoogte van de datum, Africa didn't get to you yet!). Nee maar het leuke is, ik heb vorig jaar ook de Victoria falls gezien en een drankje gedronken op datzelfde terras uitkijkend over de Zambezi met de ondergaande zon op de achtergrond. En dat was op (wait for it...) 16 juli 2014!!!! Bizar toeval gewoon, precies een jaar later was ik er weer!!!

Ik zal meer in detail vertellen over terug zijn in Zambia als ik weer terug in Nederland ben en toegang heb tot een toetsenbord.

Morgen gaan we Zambia verlaten (maar ik ben er volgens jaar gewoon weer heb ik besloten). We gaan naar Botswana, Chobe National Park om precies te zijn. Daarna gaan we naar Maun en de Okavango Delta en daarna door naar Windhoek, Namibië om daar 2 weken door het land te scheuren met een auto. Vervolgens gaan we met een nachtbus door naar Cape Town, South Africa!!! Life is good, wij zijn nog gezond en happy travellers, all is well.

Ik zal proberen even een korte update te sturen in ieder land maar met slecht internet en alleen een telefoon om er toegang tot te verkrijgen kan ik niks beloven.

Voor nu, bedankt voor alle lieve reacties, ik ben blij om terug in Afrika te zijn:)

Een hele fijne zomer y'all!

Liefs vanuit livingstone, Zambia,

Sandra

  • 20 Juli 2015 - 21:24

    Renate:

    Hoi dames,

    Heerlijk om te lezen dat jullie zo geniet.
    Het lijkt me echt fantastisch daar, zo anders dan hier in Nederland/Europa.
    Geniet samen van al het moois wat op jullie pad komt....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 36054

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 30 Mei 2019

Living (with) the wild life

09 Juli 2015 - 14 Februari 2015

Afriques 2.0

18 Februari 2014 - 15 Juli 2014

A new continent, a new adventure

25 Oktober 2011 - 15 Juni 2012

Backpacken door Australië

Landen bezocht: