Het is en blijft awesome - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Sandra Martens - WaarBenJij.nu Het is en blijft awesome - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Sandra Martens - WaarBenJij.nu

Het is en blijft awesome

Door: Sandra Martens

Blijf op de hoogte en volg Sandra

01 Oktober 2011 | Nederland, Veldhoven

Nog 24 dagen... Holy shit nog maar 24 dagen!!

Eergister zat ik bij de buren om op drie amerikaanse donderstenen te passen en voordat mijn lieve vader de laptop kwam brengen verveelde ik me dood. Dus wat ga ik dan doen? Nadenken! En toen ik zo zat na te denken, bedacht ik me hoe maf het is dat iets wat nog niet lang geleden maanden ver weg was nu zo verrekte dichtbij komt. Ik bedoel: 24 DAGEN!! Hallo? ooit was het 24 weken! En nog steeds is het besef er nog niet helemaal dat ik écht voor zo lang vertrek.

Het wordt me ook niet makkelijk gemaakt, een van de redenen waarom ik weg wou was omdat ik genoeg had van het stomme regenachtige Nederlandse weer en wat is het nu? 27 graden! Ja hoor! En ik had nog vrij ook, kon ik er zowaar van genieten:P
En dat is niet het enige: vriendinnen zitten net een maand op kamers overal in Nederland en ik mis ze al, een andere roept iedere dag hoeveel ze me gaat missen, mijn familie is zo lief en om het af te maken is mijn baantje ook nog steeds geweldig (al denk ik daar misschien aan het eind van deze avond heel anders over). Dus laat ik het zo zeggen: ik weet dondersgoed wie en wat ik achterlaat en eigenlijk zou ik ze allemaal mee willen nemen..

Maargoed ik ga zeker niet klagen, HET IS EN BLIJFT AWESOME.
Naar Australie wil ik al sinds ik een jaar of 10 was en in die jaren heb ik me ontzettend vaak afgevraagd hoe het er zal zijn, of het volk echt zo relaxed is als ze zeggen, of er echt zo veel kangoeroes wonen, of de stranden echt zo mooi zijn, enzovoort. Al met al hoge verwachtingen. Maar wat ik ook ga meemaken, het zijn allemaal nieuwe ervaringen en ze zullen me allemaal een stukje sterker en wijzer maken.

Ik ga proberen zo vaak mogelijk hier een reisverslagje te plaatsen, zodat jullie alles kunnen lezen over de golven, kangoeroes, zon, landschappen, baantjes, paarden, vrienden, hostels etc. die Australie mij te bieden heeft.

Dus lieve mensen, veel plezier met deze blog, ik heb in ieder geval nu al plezier met het schrijven ervan. Bedankt alvast voor het lezen ook. Ik ga jullie missen!

xx Sandra

  • 01 Oktober 2011 - 09:20

    Amber:

    Lieve lieve Sandra, ik vind het maar flink waardeloos dat je zo lang en zo ver weg gaat, maar ik kan me nu al verheugen op al je ongetwijfeld briljante verhalen! :)

  • 01 Oktober 2011 - 10:05

    Ingrid M:

    En zo komt het helemaal (veel) te dichtbij. Lieve schat, we zullen je enorm gaan missen maar vinden het tegelijkertijd geweldig dat je je droom waar gaat maken.

  • 01 Oktober 2011 - 10:08

    Ingrid Meijer:

    En zo komt het helemaal (veel) te dichtbij. Lieve schat, we zullen je enorm gaan missen maar vinden het tegelijkertijd geweldig dat je je droom waar gaat maken.

  • 01 Oktober 2011 - 12:23

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...

  • 01 Oktober 2011 - 20:31

    Jolanda Dikmans:

    he sandra, ja nog maar 24 dagen maar ja gelukkig ben je over 24 maanden zeker weer thuis toch, dus we beginnen maar vast af te tellen. en ja als het echt niet gaat ben je in 24 uur ook weer thuis. maar in tussentijd erg genieten. Sacha wetten is pas terug, dus ik begin er aan te wennen dat de pubers gaan. wellicht heb je nog iets aan haar verslag op sachawetten waar ben je nu. gr jolanda

  • 02 Oktober 2011 - 10:02

    Ome Wim:

    Hi San, het wordt de ervaring van je leven, en let wel, de herfst begint hier en de zomer daar :-(.

    Gewoon te gek om aan de andere kant van deze bol (aard) te genieten van alle moois, cultuur, krokies, snorkellen, strand, zon, nieuwe vrienden uit andere delen van de wereld.


  • 03 Oktober 2011 - 07:53

    Tante Ingrid:

    Lieve Sandra, je hebt hier al zo lang op gewacht. Nu gaat het eindelijk beginnen.. Het is een groot avontuur.We gaan vast genieten van de vele verhalen, ik blijf je volgen waar je ook bent. En als je het even heimwee hebt, schrijf dan snel een verhaal en dan krijg je snel antwoordt.

  • 03 Oktober 2011 - 09:01

    Linda :

    Hee nichtje,
    Echt geweldig dat je je droom achterna gaat!! Iets dat ik niet zou kunnen, ik zou te snel heimwee hebben. Ik ben benieuwd naar alle verhalen die gaan komen!!!
    Liefs Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Sandra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 36139

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 30 Mei 2019

Living (with) the wild life

09 Juli 2015 - 14 Februari 2015

Afriques 2.0

18 Februari 2014 - 15 Juli 2014

A new continent, a new adventure

25 Oktober 2011 - 15 Juni 2012

Backpacken door Australië

Landen bezocht: