Sorrysorrysorry!! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Sandra Martens - WaarBenJij.nu Sorrysorrysorry!! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Sandra Martens - WaarBenJij.nu

Sorrysorrysorry!!

Door: Sandra Martens

Blijf op de hoogte en volg Sandra

14 Februari 2012 | Australië, Rainbow Beach

Hello people!

Het spijt mij zo erg dat ik al zo lang niks van me heb laten horen! Om heel eerlijk te zijn wacht ik met het schrijven van een reisblog tot het regent, het duurt best lang om het allemaal op te schrijven (begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds super leuk)en het voelt zo als een verspilling van een mooie dag om het te doen als de zon schijnt (ik zit dan toch al gauw 2 uur binnen achter een computer). Ik zal het zo snel mogelijk doen.

Het gaat nog steeds super goed met me, ik hang nog steeds rond in Rainbow Beach en loving it. Ik heb een baantje bij receptie in pippies en woon nu tijdelijk in het huis van Reece omdat hij voor vakantie in Airlie beach is.

De 22ste komt mijn lieve moeder mij opzoeken, we hebben inmiddels een campervan geregeld. Moeders vliegt naar Brisbane, daar ga ik haar ophalen en dan rijden we eerst terug naar Rainbow beach zodat ze een beetje kan bijkomen van de jetlag. Daarna gaan we naar het zuiden tot Melbourne en de great ocean road. Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten!

Ik wens mijn lieve broertje Kylian alvast een hele fijne verjaardag en jullie allemaal een geweldige carnaval. Jullie horen snel weer van me.

Mis jullie, xx

  • 14 Februari 2012 - 06:18

    Ome Wim:

    Hi San, goed te horen dat het allemaal goed gaat, het lijkt er meer en meer op dat je nog laaaaaaaaaaaaaaaaang niet terug komt naar het kikkerland. Als ik mijn ogen dicht doe en denk aan 30 graden beach and sun, dan is de keuze gauw gemaakt.
    Have fun,
    Wim

  • 14 Februari 2012 - 07:03

    Femke:

    Hahaha iedereen snapt wel dat jij graag geniet van die 30 graden hoor, zouden we hier allemaal ook wel willen! Haha maar wel leuk dat alles nog steeds zo goed gaat! En chill dat je tijdelijk in t huis van Reece zit!
    Kuskus
    Ps. Skypen was echt leuk! <3

  • 14 Februari 2012 - 08:02

    Ingrid:

    Ik ook..... Lekker vooruitzicht ook dat weer. Tot over een week! XX

  • 14 Februari 2012 - 09:54

    Tim:

    Ja ik vind het schandalig dat je zo lang op je hebt laten wachten!! Echt niet normaal!! Ik hoop voor je dat je zo lang mogelijk daar blijft!! Dat betekent dat je het leuk hebt en dat je je daar goed voelt. Ik mis je we maarja dat is dan bijzaak:P Heel veel plezier nog en ik wacht op je volgende blog!! Maar nu niet zo lang wachten met schrijven he!!!! p.s. zit jij lekker in de warme zon!! ga ik vrijdag richting Oostenrijk de kou in! haha xxxxx je neef!!

  • 14 Februari 2012 - 12:42

    Tante Ingrid:

    Fijn dat je weer wat schrijft. Leuk om je leuke verhalen te lezen. Weten we weer dat het goed met je gaat. Geniet ervan en tot schrijfs.
    dikke knuffel.

  • 15 Februari 2012 - 22:33

    Renate:

    Fijn dat je zo geniet. Het is je vergeven dat je al een tijdje niet hebt geschreven. Belangrijkste is dat je het naar je zin hebt en je 'droom' najaagt. Heel veel plezier en tot je volgende verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Sandra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 36134

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 30 Mei 2019

Living (with) the wild life

09 Juli 2015 - 14 Februari 2015

Afriques 2.0

18 Februari 2014 - 15 Juli 2014

A new continent, a new adventure

25 Oktober 2011 - 15 Juni 2012

Backpacken door Australië

Landen bezocht: